70 درصد واحدهای مسکونی روستایی شهرستان دیر مقاوم‌سازی شده‌اند

تاریخ ارسال : 1402/01/28

70 درصد واحدهای مسکونی روستایی شهرستان دیر مقاوم‌سازی شده‌اند

سرپرست بنیاد مسکن شهرستان دیر گفت: از 2هزار و 996 واحد مسکن روستایی یک‌هزار و 812 واحد معادل 70 درصد مقاوم‌سازی شده‌اند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنیاد مسکن استان بوشهر؛ غلامرضا بهمنی اظهار کرد: در زمان حاضر یک‌هزار و ۱۸۴ واحد مسکونی روستایی در شهرستان دیر هنوز مقاوم‌سازی نشده که براساس برنامه‌ریزی انجام شده باید در مدت چهار سال مقاوم شوند.

 

وی با اشاره به افزایش مدت زمان بازپرداخت تسهیلات ۲۰۰ میلیون تومانی مقاوم‌سازی مسکن روستایی، افزود: با وجود مزایای تسهیلات مقاوم‌سازی مسکن روستایی اما سقف این تسهیلات با توجه به قیمت تمام شده ساخت یک واحد مسکونی روستایی پائین است.

 

بهمنی در خصوص نهضت ملی مسکن در شهرستان دیر گفت: در زمان حاضر در فاز نخست اجرای نهضت ملی مسکن روستایی ۶۴ واحد با میانگین ۴۰ درصد پیشرفت فیزیکی در دست ساخت است و تلاش می‌شود این واحدها تا هفته دولت امسال مورد بهره‌برداری قرار بگیرد.

 

سرپرست بنیاد مسکن شهرستان دیر یادآور شد: از محل اعتبارات قیر رایگان ۷۵ هزار مترمربع از معابر روستایی شهرستان دیر آسفالت و همچنین ۱۵۰ هزار مترمربع از معابر روستایی با ۱۵ میلیارد و ۴۰۰ میلیون ریال اعتبار مورد بهسازی قرار گرفته است.

موضوع خبر :
  • واحدهای مسکونی روستایی
  • مقاوم‌سازی
اشخاص :
  • سرپرست بنیاد مسکن شهرستان
حوزه متولی :
  • معاونت امور بازسازی و مسکن روستایی
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد 70 درصد واحدهای مسکونی روستایی شهرستان دیر مقاوم‌سازی شده‌اند چیست؟

سوال: