آغاز عملیات اجرایی 104 واحد مسکونی در شهرستان کنگان

تاریخ ارسال : 1402/04/18

آغاز عملیات اجرایی 104 واحد مسکونی در شهرستان کنگان

عملیات اجرایی 104 واحد مسکونی در قالب پروژه یک هزار و 100 واحدی نهضت ملی مسکن روز یکشنبه در شهرستان کنگان آغاز شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنیاد مسکن استان بوشهر؛ معاون مسکن شهری بنیاد مسکن استان بوشهر در آئین آغاز عملیات اجرایی ۱۰۴ واحد مسکونی کنگان گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده قرار است ۱۱۰۰ واحد مسکونی در قالب نهضت ملی مسکن در پنج شهر کنگان، دیر، دشتی، دیلم و جم احداث شود.



سید اصغر صالحی افزود: در قالب این پروژه ۱۰۰ واحد مسکونی در شهرستان دیر، ۴۰ واحد مسکونی در دشتی، ۶۷۰ واحد مسکونی در جم و ۱۹۰ واحد مسکونی در شهرستان دیلم احداث می‌شود.

وی در خصوص پروژه ۱۰۴ واحدی کنگان اضافه کرد: ۱۳ قطعه زمین برای اجرای این پروژه پیش‌بینی شده که در هر قطعه هشت واحد در چهار طبقه هر طبقه ۲ واحد احداث می‌شود.

صالحی گفت: مساحت مفید هر طبقه ۸۵ مترمربع و مساحت غیر مفید آن نیز ۱۰۰ مترمربع است.

معاون عمرانی استاندار بوشهر گفت: هدف نهایی اجرای نهضت ملی مسکن ایجاد سرپناه مناسب و ایمن برای مردم است.

محمد هادی رستمیان افزود: همزمان با دهه امامت و ولایت ۱۰۰۰ قطعه زمین در قالب طرح جوانی جمعیت در سطح ۱۰ شهرستان استان بوشهر واگذار شده است.

وی با اشاره به مدل‌های مختلف تامین مسکن بیان کرد: براساس قانون همه دستگاه‌های اجرایی که زمین مازاد در اختیار دارند می‌توانند آنها را به نهضت ملی مسکن اختصاص دهند و به این صورت با کارکنان دستگاه‌های اجرایی که فاقد مسکن هستند خانه دار می‌شوند و مازاد این واحدهای مسکونی نیز در اختیار سایر آحاد جامعه واجد شرایط قرار می‌گیرد.

رستمیان گفت: در زمان حاضر زمین‌های مازاد دستگاه‌های اجرایی در مرحله فرآوری هستند و تلاش می‌شود پروژه‌های تعریف شده با سرعت، کیفیت و دقت لازم با استفاده از مصالح خوب اجرایی شوند.

وی یادآور شد: در زمان حاضر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به تازگی در محله تنگک زمینی برای احداث ۳۱۵ واحد مسکونی برای کارکنان خود اختصاص داده و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای نیز بعنوان دومین دراین خصوص پیشگام بوده اند.

موضوع خبر :
  • آغاز
  • عملیات
  • اجرایی
  • 104
  • واحد
  • مسکونی
  • شهرستان
حوزه متولی :
  • معاونت امور مسکن شهری
دسته بندی :
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد آغاز عملیات اجرایی 104 واحد مسکونی در شهرستان کنگان چیست؟

سوال: