الحاق 100 هکتار زمین مسکونی به محدوده روستاهای استان بوشهر

تاریخ ارسال : 1402/04/23

الحاق 100 هکتار زمین مسکونی به محدوده روستاهای استان بوشهر

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر از تسریع طرح‌های ساخت مسکن در روستاهای استان خبر داد و گفت: در این راستا واگذاری زمین مسکونی به روستاییان آغاز شده و امسال 100 هکتار اراضی ملی به محدوده روستاهای استان بوشهر افزوده می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنیاد مسکن استان بوشهر؛ علیرضا مقدم با اشاره به ساخت واحدهای مسکونی در روستاهای استان، اظهار داشت: ساخت 5 هزار واحد مسکونی در روستاها با مشارکت فرمانداران، دهیاران و بانک‌ها در روستاهای استان آغاز و این در حالی است که برای ساخت این واحدهای مسکونی اقدامات لازم برای مشارکت بانک‌ها در ساخت این واحدها انجام شده است.



وی واگذاری زمین به روستاییان برای ساخت مسکن را مورد اشاره قرار داد و تصریح کرد: واگذاری زمین مسکونی به مشمولان قانون جوانی جمعیت و نهضت ملی مسکن در روستاها یکی از برنامه‌های مهم امسال است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر با اشاره به آغاز واگذاری زمین به روستاییان در استان خاطرنشان کرد: در این زمینه واگذاری 90 قطعه زمین هر کدام به مساحت 200 متر مربع در روستای جزیره شمالی گناوه با حضور استاندار بوشهر آغاز شد.

مقدم الحاق زمین به محدوده روستاها برای واگذاری به متقاضیان را یکی از برنامه‌های مهم امسال دانست و بیان کرد: در این حوزه برای الحاق 100 هکتار زمین منابع طبیعی به محدوده روستاهای استان بوشهر عملیات نقشه برداری آغاز شده است.

وی همکاری منابع طبیعی و ثبت اسناد و املاک استان بوشهر در واگذاری زمین به متقاضیان در روستاهای استان بوشهر را ستود و بیان کرد: در سال گذشته 600 قطعه و امسال تاکنون 110 قطعه زمین مسکونی به روستاییان استان واگذار شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر اضافه کرد: شناسایی و الحاق زمین به محدوده روستاها با همکاری دستگاه‌های بنیاد مسکن، منابع طبیعی و آبخیزداری و ثبت اسناد و املاک استان بوشهر در راستای نهضت ملی مسکن از جمله برنامه‌های مهم امسال است.

موضوع خبر :
  • الحاق
  • 100
  • هکتار
  • زمین
  • مسکونی
  • محدوده
  • روستاهای
حوزه متولی :
  • معاونت عمران روستایی
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد الحاق 100 هکتار زمین مسکونی به محدوده روستاهای استان بوشهر چیست؟

سوال: