احداث بیش از یک هزار واحد مسکونی برای نیازمندان بوشهری

تاریخ ارسال : 1402/05/09

احداث بیش از یک هزار واحد مسکونی برای نیازمندان بوشهری

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر گفت: بر اساس انعقاد تفاهم‌نامه‌های مختلف این بنیاد با کمیته امداد و بنیاد مستضعفان در زمان حاضر یک هزار و 295 واحد مسکونی برای نیازمندان این استان در دست ساخت است.

علیرضا مقدم اظهار کرد: از محل تفاهم‌نامه بنیاد مسکن و کمیته امداد احداث ۴۰ هزار واحد مسکونی مددجویی در دست اجرا است که سهم استان بوشهر از این محل ۲۰۰ واحد است.



وی افزود: در این ارتباط ۱۵۱ واحد مسکونی به بانک‌های عامل معرفی و ۱۴۱ واحد در مرحله انعقاد قرارداد قرار دارند.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر تصریح کرد: واحدهای مسکن مددجویی استان بوشهر دارای پیشرفت فیزیکی ۵۳ درصدی است.

مقدم با اشاره به تفاهم‌نامه مشترک بنیاد مسکن و بنیاد مستضعفان برای احداث ۲۰ هزار واحد مسکونی در کشور اضافه کرد: سهم استان بوشهر از این تفاهم‌نامه احداث ۵۶۵ واحد مسکونی است که تاکنون ۵۲۶ واحد به بانک‌ها معرفی و ۵۲۳ واحد نیز به مرحله انعقاد قرارداد رسیده و طرح با ۴۸ درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجرا است.

وی همچنین با اشاره به تفاهم‌نامه مشترک بنیاد مسکن با سازمان بهزیستی برای احداث ۱۰ هزار واحد مسکونی در کشور گفت: سهمیه استان بوشهر از این تفاهم‌نامه ۷۱ واحد مسکونی است که انعقاد قرارداد همه این واحدها با بانک‌ها انجام شده است.

احداث بیش از یک هزار واحد مسکونی برای نیازمندان بوشهری

مقدم احداث ۱۰ هزار واحد مسکونی در قالب تفاهم‌نامه سه جانبه مشترک بنیاد مسکن، کمیته امداد و بنیاد مستضعفان در کشور را از فعالیت‌های این بنیاد عنوان کرد و افزود: سهم استان بوشهر از این تفاهم‌نامه ۳۵۰ واحد مسکونی است که تاکنون ۲۶۰ واحد به بانک‌ها معرفی و ۲۴۹ واحد به مرحله انعقاد قرارداد رسیده و طرح با ۶۵ درصد پیشرفت فیزیکی در دست ساخت است.

مدیرکل بنیاد مسکن استان بوشهر در خصوص تسهیلات ویژه بهسازی مسکن روستایی از محل اعتبارات سال ۱۴۰۱ گفت: براساس برنامه‌ریزی انجام شده احداث ۲ هزار و ۷۱۱ واحد مسکونی در دستور کار قرار گرفت که تاکنون ۲هزار و ۷۰۸ واحد به بانک‌های عامل معرفی شده‌اند.

به گفته مقدم از این تعداد واحد مسکونی معرفی شده به بانک‌های عامل استان بوشهر برای دریافت تسهیلات ویژه بهسازی مسکن روستایی ۲هزار و ۶۲۷ واحد به مرحله انعقاد قرار داد رسیده و در زمان حاضر با ۵۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال ساخت قرار دارد.

منبع خبر:
  • خبرگزاری ایرنا
موضوع خبر :
  • احداث
  • بیش
  • یک
  • هزار
  • واحد
  • مسکونی
  • برای
حوزه متولی :
  • معاونت عمران روستایی
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد احداث بیش از یک هزار واحد مسکونی برای نیازمندان بوشهری چیست؟

سوال: