معاون بنیاد مسکن استان بوشهر مطرح کرد؛ رتبه برتر بنیاد مسکن بوشهر در جذب تسهیلات مسکن روستایی

تاریخ ارسال : 1402/12/23

معاون بنیاد مسکن استان بوشهر مطرح کرد؛ رتبه برتر بنیاد مسکن بوشهر در جذب تسهیلات مسکن روستایی

​معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر از کسب رتبه برتر کشوری بنیاد مسکن استان در جذب تسهیلات طرح ویژه مسکن روستایی سال 1402 خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنیاد مسکن استان بوشهر؛ مهدی فخرایی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در نامه‌ای از حمایت‌ها، همکاری و خدمات خالصانه استاندار بوشهر و مجموعه همکاران که با برگزاری مستمر نشست‌های شورای مسکن و شورای هماهنگی بانک‌ها موجب کسب رتبه برتر استان در انعقاد قرارداد پرونده تسهیلات بهسازی و نوسازی مسکن روستایی از محل اعتبار سال ۱۴۰۲ شده‌اند، تقدیر کرد.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر افزود: استان بوشهر از محل اعتبار فوق دارای هفت هزار سهمیه است که تاکنون پنج هزار ۴۰۰ فقره پرونده به شعب بانک‌های عامل معرفی و ۲ هزار و ۵۰۰ فقره نیز منجر به انعقاد قرارداد بانکی شده است.

وی گفت: ۹ بانک عامل در استان از طریق شعب شهرستانی در امر پرداخت تسهیلات مسکن روستایی با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر مشارکت می‌کنند که جا دارد از همه مدیران و همکاران ۹ بانک عامل تقدیر و تشکر کرد.

معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر بیان کرد: تسهیلات طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی از سال ۸۴ آغاز شده و هرساله با مشارکت خوب مجموعه استانداری، فرمانداری‌ها، بخشداری‌ها، بانک‌های عامل، دهیاران و سایر نهادهای انقلابی نسبت به ساخت مسکن مقاوم در همه روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت اقدام و بنیاد مسکن استان بوشهر تاکنون توانسته نسبت به مقاوم سازی ۴۷ هزار و ۳۲۵ واحد مسکونی معادل ۶۴ درصد واحدهای مسکونی روستایی اقدام کند.

وی گفت: همچنین در تأمین مسکن اقشار کم درآمد، مددجویان نهادهای حمایتی مانند کمیته امداد حضرت امام و سازمان بهزیستی تفاهم نامه‌هایی فی مابین با این نهادها منعقد شده است که هم اکنون هزار و ۶۶۰ واحد مسکونی برای این قشر از جامعه در استان توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با مشارکت کمیته امداد حضرت امام، بنیاد مستضعفان و سازمان بهزیستی در حال احداث است.

موضوع خبر :
  • معاون
  • بنیاد
  • مسکن
  • استان
  • بوشهر
  • مطرح کرد؛
  • رتبه
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد معاون بنیاد مسکن استان بوشهر مطرح کرد؛ رتبه برتر بنیاد مسکن بوشهر در جذب تسهیلات مسکن روستایی چیست؟

سوال: