سرپرست بنیادمسکن دیلم خبر داد؛ صدور پروانه ساخت زمین‌های مسکن در دیلم

تاریخ ارسال : 1403/01/29

سرپرست بنیادمسکن دیلم خبر داد؛ صدور پروانه ساخت زمین‌های مسکن در دیلم

سرپرست بنیاد مسکن انقلاب اسلامی شهرستان دیلم گفت: به زودی پروانه ساخت 1000 قطعه زمین‌ طرح نهضت ملی مسکن صادر می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنیاد مسکن استان بوشهر؛ امید غریبی در حضور اصحاب رسانه و فعالان اجتماعی شهرستان دیلم، ضمن بیان عملکرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی این شهرستان در سال ۱۴۰۲، به سئوالات خبرنگاران در این زمینه پاسخ داد.

سرپرست بنیاد مسکن شهرستان دیلم ضمن اشاره به واگذاری ۱۰۰۰ قطعه زمین به متقاضیان واجد شرایط در سال گذشته اظهار کرد: مرحله بعد از واگذاری این زمین‌ها، زیرسازی گذرها است که به عهده اداره کل راه وشهرسازی می‌باشد و سازمان ملی زمین ومسکن نیز موظف به پیگیری در جهت آماده‌سازی گذرهای زمین‌های واگذار شده است.

وی افزود: با پیگیری‌هایی که اداره بنیاد مسکن شهرستان دیلم انجام داده است درهفته گذشته طرح آماده سازی گذرهای ۱۰۰۰ قطعه زمین وارد مناقصه شده است و به گفته اداره کل راه و شهرسازی ظرف ۲۰ روز آینده پیمانکار آن مشخص شده و شروع به کار می‌کند.

امید غریبی خاطر نشان کرد: کمیسیون ماده ۵ پروژه طرح ۱۰۰۰ قطعه زمین به اداره بنیاد مسکن و شهرداری دیلم ابلاغ شده و اصلاحات نقشه نیز انجام شده است.

غریبی تصریح کرد: طی نشستی که با شهرداری داشتیم مقرر شد در هفته آینده برنامه صدور نقشه و پس از آن پروانه ساختمانی پروژه  ۱۰۰۰ قطعه زمین صادر شود و متقاضیان می‌توانند طرح خود را اجرا کنند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار عصر دیلم مبنی بر زمان بازگشایی سایت ثبتنام زمین رایگان عنوان کرد: بنیاد مسکن به طور جد پیگیر این موضوع است و در تلاش هستیم که طی ماه‌های آینده سایت ثبتنام باز شود.

سرپرست بنیاد مسکن دیلم در ادامه افزود: زیرسازی گذرها به عهده اداره راه و شهرسازی و زیرسازی پلاک‌ها به عهده خود متقاضی می‌باشد.

غریبی به تشریح تسهیلات تعلق گرفته به طرح ۱۰۰۰ قطعه زمین پرداخت و گفت: یکی از این تسهیلات، ۵۵۰ میلیون تومان با بازپرداخت ۲۰ ساله و سود ۱۸ تا ۲۳ درصد می‌باشد و دیگری وام روستایی ۳۵۰ میلیون تومانی با بازپرداخت ۲۰ ساله و سود ۵ درصد است که احتمالا تسهیلات متمم و وام بلاعوض هم شامل آن می‌شود و این تسهیلات قطعا نسبت به تسهیلات ۵۵۰ میلیون تومانی ارجحیت بالاتری دارد.

وی در پایان با اشاره به واگذاری تعداد زیادی از این زمین‌ها به مددجویان کمیته‌امداد  و بهزیستی گفت: این متقاضیان علاوه بر تسهیلات ذکر شده، کمک‌های بلاعوض ۱۰۰ تا ۲۰۰ میلیون تومانی نیز از کمیته‌امداد وبهزیستی دریافت خواهند کرد.

موضوع خبر :
  • سرپرست
  • بنیادمسکن
  • دیلم
  • خبر
  • داد؛
  • صدور
  • پروانه
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد سرپرست بنیادمسکن دیلم خبر داد؛ صدور پروانه ساخت زمین‌های مسکن در دیلم چیست؟

سوال: