طی سال گذشته انجام شد؛ پرداخت 27 میلیارد تومان کمک بلاعوض به مسکن روستایی در استان بوشهر

تاریخ ارسال : 1403/02/02

طی سال گذشته انجام شد؛ پرداخت 27 میلیارد تومان کمک بلاعوض به مسکن روستایی در استان بوشهر

​مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر گفت: 27 میلیارد تومان کمک بلاعوض برای ساخت مسکن روستایی در استان طی سال گذشته پرداخت شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل بنیاد مسکن استان بوشهر؛ امیر برومند در جمع خبرنگاران گفت: سال گذشته با همکاری بانک‌ها در طرح ویژه بهسازی و نوسازی مسکن روستایی، چهار هزار فقره وام کم‌بهره ۲۰۰ میلیون تومانی پرداخت شد.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر افزود: وام نوسازی و ساخت مسکن روستایی از ۲۰۰ میلیون به ۳۵۰ میلیون تومان افزایش یافته و نرخ سود آن ۵ درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله است.

وی به ابلاغ هفت هزار فقره سهمیه تسهیلات مسکن روستایی به استان بوشهر در سال گذشته اشاره کرد و افزود: تاکنون برای پنج هزار و ۵۰۰ واحد پرونده تشکیل و به بانک‌ها برای عقد قرارداد معرفی شده که در حال حاضر با سه هزار واحد قرارداد منعقد و در حال ساخت است

برومند بیان کرد: ۲۷ میلیارد تومان کمک بلاعوض برای ساخت مسکن روستایی در استان طی سال گذشته پرداخت شد.

وی ادامه داد: طی تفاهم‌نامه با کمیته امداد امام (ره) تاکنون هزار و ۵۰۰ واحد پرونده مددجویان در حال ساخت است و در هفته گذشته نیز ۶۰۶ واحد آن افتتاح و به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان بوشهر بیان کرد: با انعقاد تفاهم‌نامه با بنیاد مستضعفان نیز ۵۵۷ واحد مسکن ویژه افراد کم درآمد در دست اقدام و ۸۶۷ میلگرد و ۲ هزار و ۳۰۰ تن سیمان برای ساخت این واحدها توزیع شده است.

وی از آغاز ساخت چهار هزار و ۶۰۰ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای زیر ۱۰۰ هزار نفر جمعیت استان خبر داد و اضافه کرد: در این راستا ۲ هزار و ۸۰۰ واحد مسکونی توسط بنیاد مسکن و هزار و ۸۰۰ واحد دیگر به‌صورت گروه ساخت در حال اجرا است.

موضوع خبر :
  • طی
  • سال
  • گذشته
  • انجام شد؛
  • پرداخت
  • 27
  • میلیارد
به این مطلب چه امتیازی می دهید؟ 1 2 3 4 5 (0)

نظر شما در مورد طی سال گذشته انجام شد؛ پرداخت 27 میلیارد تومان کمک بلاعوض به مسکن روستایی در استان بوشهر چیست؟

سوال: